Hřejivý interiér - jak zútulnit interiér na podzim a zimu
Listy stromů se barví do hřejivých odstínů žluté a oranžové, sluneční paprsky ...
Více...Italská značka Roberto Cavalli, symbol italské vytříbenosti, luxusní módy a extravagantního bydlení, letos oslavila své 43. narozeniny. Pojďte se s námi ohlédnout za historií společnosti, která se stala symbolem originálního stylu a vybraného vkusu.
Zakladatel značky Roberto Cavalli se narodil v roce 1940 ve Florencii. Obklopen městem, které se stalo symbolem renesančního umění, vyrůstal Roberto Cavalli v neméně umělecké rodině. Po dokončení studií na umělecké škole se rozhodl, svou kreativitu a nadání naplno uplatnit. Brzo mu však obyčejné malířské plátno přestalo stačit a svou múzu našel v materiálu nejušlechtilejším, v hedvábí.
Zakrátko přišel s vlastní inovativní technologií tisku na hedvábí, která Cavalimu umožnilo aplikovat potisk na celé výrobky. Nebudeme daleko od pravdy, jestliže řekneme, že tato metoda způsobila revoluci.
Pečlivá práce, osobní přístup a jeho entusiasmus mu umožnily založit si vlastní dílnu “Stampa Cavalli”. Originální potisky neunikly ani pozornosti módního světa. V roce 1969 započal spolupráci, se známou značkou Valentino a brzy módní svět okouzlilo, nejen originálně potištěné hedvábí, ale také dokonale zpracované potisky kůže a kožené výrobky z jeho dílny. Bylo na čase založit vlastní módní značku.
Již o rok později, v únoru 1970 v Paříži, poprvé představuje první kolekci Roberto Cavalli. Kolekce obsahující modely od plavek až po večerní róby, okouzlila odborníky a stala se odrazovým můstkem pro další, neméně úspěšné projekty. Tvorba riflového oblečení, neobvyklá prezentace barev, zvířecích motivů a nadčasovost, měly velký úspěch i u široké veřejnosti a Roberto Cavalli se rychle stal jednou z nejznámějších značek v Evropě a za nedlouho expandoval do celého světa.
Ačkoli je Roberto Cavalli znám především jako velikán světové módy, není to jen oblečení, ale i jeho celoživotní soustředěnost na různá odvětví. Životní póza, tohoto italského gentlemana s nesmírným citem pro detail, načasováním a tvůrčí dovedností, je značně inspirativní. Proto není divu, že značka expandovala také směrem interiérového designu. Kde sklízí velké úspěchy po celém světě.
Text: Jana Szonowská, Creative Director and designer společnosti Luxury Room, s.r.o.
WWW: www.luxuryroom.cz
Listy stromů se barví do hřejivých odstínů žluté a oranžové, sluneční paprsky ...
Více...V minulosti postel provázela člověka od prvního až po poslední nadechnutí, a ...
Více...